onsdag 20 november 2013

Spetsrullar/rolls for lace


Mitt nästa projekt är med papper från polished lackluster. Åter igen valde jag att göra något annat än kort och gjorde då något som jag haft i tanken länge. Jag gjorde rullar att förvara mina stora spetsbitar på och dekorerade dem med löv och fjärilar bl.a pappren var perfekta för detta och så dessa små tags. Älskade pappren och det kommer bli fler framöver.

My next project is with the papers from polished lackluster. Once again I decided to do something other than a card and made something that I had on my mind a while now. I made some rolls to have my big laces on and decorated them with leaves and butterflies. The paper were perfect and these little tags. Loved the papers and it will be more of these rolls.



Löven och fjärilarna är gjorda av papperslera i en Martha Stewart siliconform.


The leaves and butterflies are made of paperclay in a Martha Stewart silicon mold.





Närbild.

Close-up. 



Hope you liked them 

Hugs Pia Puma 

http://www.zibbet.com/tsunamirose/artwork?artworkId=1790845


Tsunami Rose Designs Links

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar