måndag 7 oktober 2013

Nyckelpiga/Ladybug

Nu har jag gjort ett nytt kort och denna gång använde jag mig av Mo Mannings baby fairy with ladybug stämpel. Jag använde också några andra stämplar på tagsen och sen en massa shabby green frantage givetvis.

Now I have done a new card and this time I used Mo Mannings baby fairy with ladybug as a stamp.I also used some other stamps on the tags and a lot och shabby green frantage offcourse ;)


Mönsterpappren är från Maja designs spring collection och serien sofiero förutom vingpappren för det är digitala papper som jag hade. Lerramen är en Martha Stewart som jag bara älskar att använda.

The papers are maja design from spring collection and sofiero except for the wingpapers, they are digital papers that i had. The clayframe is Martha Stewarts that I just love to use.

Lite blommor och en die från Joy crafts

Some flowers and a Joy crafts die.


Närbild på Mo manning stämpeln.

Close-up on the Mo manning stamp.

 Nyckelpigor och magnolias hjärttagsdie och nyckeldies. Vingparen är från La-la-land

 Ladybugs and magnolia heart tag die and key dies. Wingcouple die are from La-la-land.

 Insidan på kortet.

Inside the card.


Jag limmade några nyckelpigor på baksidan.

I glued some ladybugs back of the card.


Hope you like it.

Many hugs
Pia Puma

9 kommentarer:

  1. Åh vad supersnyggt kort! Och du är duktig och gör insidor på en gång! kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Absolutely fantastic card! So many details! Beautiful!
    Zuzana x

    SvaraRadera
  3. Så vackert kort och så mycket fina dekorationer!
    Sött med de små nyckelpigorna på din stämpel!

    KRAM SUSY

    SvaraRadera
  4. Meeeeeeeen hur gulligt var inte detta? Helt underbart..... för andra gången idag ;)
    Kram

    SvaraRadera
  5. Riktigt snyggt kort med massor att titta på. Kram Titti

    SvaraRadera
  6. WOOW WOOW ALLDELES ALLDELES UNDERBART LJUVLIGT KORT!!
    Såå sött motiv och jisses såå snyggt med all frantage och så dom söta nyckelpigorna :)

    KRAMAR MAJSAN

    SvaraRadera
  7. Otroligt vackert och välgjort kort! Underbar detalj med nyckelpigan!
    Jätteskoj att du gästDT:ar Moa Pyssel framöver - ska bli spännande att få se produkterna i nya tolkningar! :-)
    Kram,
    //DT-"kollegan" Cattie

    SvaraRadera